Tuesday, August 11, 2009

WABAK H1N1


SEMAKIN MEMBIMBANGKAN!!!!!!

Peningkatan yang amat ketara kebelakangan ini membuatkan semua orang semakin berhati-hati dan sedikit cemas. Wabak yang datang melanda ini tidak mengenal golongan atlet atau biasa. makin membimbangakan kerana ada kajian menyatakan rakyat kite amat kurang mengambil buah-buahan dan sayur. Daya tahan badan mungkin agak kurang. Pekembangan kejohanan Badminton Dunia, India juga terhimpit dengan wabak H1N1.

JOM JAGA MAKAN!!! MAKAN BUAH LEBIH DARI BIASA DAN CUBA JADIKAN AMALAN SEPANJANG HAYAT!!!!



SAY NO TO H1N1

4 comments:

Unknown said...

terima kasih rantong... satu nasihat yang baik..sesiapa nak beli Habbatu Sauda' boleh tempah kat blog isteri saya..kerana ada bekalan yang dibawa balik dari Mekah..

ini blog isteri saya
http://lifejournal-norirna.blogspot.com/

tq

ALoNa CintamaniszLite said...

Oh akak ni kalo bab makan buah..terlebih sudah. Mmg antu buah.

Tp kalo buah anti oksida (betul ke?) cam epal ijau tu..akak jarang ler pasal nak membelinya sebiji pun mahal ler. Makan tu makan ler tapi 2 bijik kena potong kongsi makan 5 beranak ler, kehkehkeh.

Ross Safina Hor said...

PROTECUR-100™.
Buah-buahan memang bagus tapi untuk dapatkan yang kuantiti yang tepat dan bahagian yang banyak faedahnya sahaja yang dapat membantu untuk mencegah atau merawat sesuatu penyakit.
Didlm dunia yang canggih ini, kita mengambil langkah mudah dengan mengambil ekstrak buah-buahan sebagai penawar.
Boleh didapati diblog saya dan insyaallah ia memang membantu untuk mencegah wabak H1N1 yang merbahaya ini.

idzuan_amiruddin said...

Salam..mngikut tradisi bangsa arab air yang direbus dgn biji jintan mujarab utk elakkan penyakit b'jangkit dan penyakit yg sedang menular..